Een account kan je alleen aanmaken tijdens het plaatsen van een bestelling. Deze optie staat op de afrekenpagina. Vink aan dat je een account wil aanmaken en kies vervolgens een wachtwoord. Heb je al een bestelling geplaatst? Dan staat er in je orderbevestiging een link om je (gast)account om te zetten naar een klantaccount.
In elke orderbevestiging staat een link waarmee je je bestelling kunt bekijken, de Track&Trace kan opvragen, een retourzending kunt aanvragen etc. Deze linkt alleen naar de betreffende bestelling. Om al je bestellingen te kunnen zien dien je een klantaccount aan te maken.
Indien je nog geen klantaccount hebt en je kiest er voor om geen klantaccount aan te maken, dan wordt er een gastaccount voor je aangemaakt. Gastaccount zijn tijdelijke accounts die na 6 maanden verwijderd worden uit onze webshop (let op: dit verwijderd maar een deel van je gegevens in ons systeem, sommige data bewaren we o.a. voor de Belastingdienst, zie voor de exacte data onze Privacy Policy). Je kan alleen op een gastaccount inloggen via de link in je orderbevestiging.
Dat kan hier.
Log in op je account. Ga vervolgens naar 'Mijn gegevens' en geef daar je nieuwe wachtwoord op.
Neem contact op en we komen er zo snel mogelijk op terug.