9.0 10 971

Klantenservice

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen.

Contact opnemen
Hoe kan ik jullie het beste bereiken?

Wij zijn het beste bereikbaar via email. Mail daarvoor naar klantenservice@multiboxers.nl of maak gebruik van het contactformulier. Wil je graag dat we telefonisch contact opnemen? Laat dan ook je nummer achter.

Producten
Hoe kies ik de juiste maat?

Heb je nog niet eerder van het betreffende merk besteld? Zie dan de pagina met de maattabellen om de juiste maat te bepalen.

Bestellen en bezorgen
Hoe werkt achteraf betalen via Billink?

Zie daarvoor de pagina met betaalmethodes.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen onze uiterste best je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Bij elk product staat de verwachte verzendtijd, let er wel op dat dit indicatietijden zijn. Voor het grootste gedeelte van ons assortiment geldt op een werkdag voor 22.00 uur besteld is dezelfde dag nog verstuurd. In de meeste gevallen zal je dan de volgende werkdag of op zaterdag je bestelling ontvangen. Mocht iets toch niet voorradig blijken of is een levering van een leverancier onverwachts vertraagd dan nemen we snel contact met je op.

Als ik niet thuis ben, kan mijn bestelling dan ergens achtergelaten worden?

Nee, wij kunnen geen specifieke wensen aan PostNL of DHL doorgeven. Je kan er wel voor kiezen je bestelling op een afhaalpunt te laten bezorgen zodat je deze kan afhalen wanneer het je uitkomt.

Hoe kom ik aan een voucher / actiecode?

Soms hebben we acties (bijv. korting op een bepaald product) die toegepast wordt bij het invoeren van een voucher / actiecode. Dit maken we meestal bekend via onze nieuwsbrief of af en toe op de homepage.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, je krijgt nadat wij je bestelling hebben overgedragen automatisch een bevestigingsmail van onze vervoerspartner MyParcel. Daarin vind je een Track&Trace waarmee je je bestelling kunt volgen. Uitzondering is brievenbuspost (waar wij gebruik van maken als je slechts 1 of 2 (boxer)shorts besteld). En bestellingen die direct door onze leverancier wordt verstuurd. Daar maken wij alleen gebruik van mits wij het zelf niet meer op voorraad hebben, zodat we je bestelling toch zonder vertraging kunnen leveren.

Abonnementen
Wanneer ontvang ik mijn product?

Je eerste zending wordt gelijk verzonden en ontvang je binnen 1 tot 2 werkdagen. Daarna verzenden we je abonnement altijd tussen de 1e en 5e van de maand (afhankelijk van feestdagen en weekenden). Niet thuis? Geen probleem, we versturen altijd per brievenbuspost!

Wat zijn de (verzend)kosten?

Elk abonnement heeft z'n eigen prijs, afhankelijk van het merk en type product. De kosten zijn de totale kosten, dus inclusief de verzendkosten.

Is verzending naar België ook mogelijk?

Nee, helaas. Abonnementen kunnen we alleen binnen Nederland versturen. Je kan wel een gewone bestelling in onze webshop plaatsen.

Hoe makkelijk kan ik mijn abonnement stopzetten?

Je zit nergens aan vast en kan elk gewenst moment stoppen. Dit kan je makkelijk zelf doen via je account. Geen account of even de inloggegevens niet bij de hand? In elk mailtje zit een link waarmee je heel makkelijk je abonnement kan wijzigen, pauzeren of stopzetten.

Kan ik mijn abonnement wijzigen?

Ja, dat is geen probleem! Dit kan je makkelijk zelf doen via je account. Geen account of even de inloggegevens niet bij de hand? In elk mailtje zit een link waarmee je heel makkelijk je abonnement kan wijzigen, pauzeren of stopzetten.

Hoe werken de voorkeuren bij een abonnement?

Bij sommige abonnementen kan je voorkeuren opgeven. Bijvoorbeeld dat je alleen zwarte boxers of boxers met prints wilt ontvangen. Je kan het ook combineren, we wisselen het dan af uit welke categorie je iets toegestuurd krijgt.

Op welke dag incasseren jullie het maandbedrag?

Dat doen we altijd op de 29e of de eerste werkdag daarna. Op de 26e ontvang je eerst nog een mailtje met daarin een herinnering en het product dat je gaat ontvangen. Zo kan je nog op tijd pauzeren, opzeggen of aangeven dat je liever een ander product ontvangt.

Passen en Retourneren
Ik heb per ongeluk de verkeerde maat besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Dit is geen probleem als je bestelling nog niet verzonden is. Mail daarvoor z.s.m. naar klantenservice@multiboxers.nl of maak gebruik van het contactformulier.

Is je bestelling al verzonden? Geen probleem. Stuur het gratis retour en we ruilen het om voor de juiste maat. Lees hier meer over (gratis) retourneren.

Bieden jullie ook gratis retourneren aan?

Ja, je kan op onze kosten je bestelling (deels) retourneren. Hier zijn wel voorwaarden aan verbonden.
Lees hier meer over (gratis) retourneren.

Kan ik gepaste items retourneren?

Het retourneren van gepaste items is toegestaan, maar aan voorwaarden verbonden. Lees hier meer over retourneren. Is iets nog onduidelijk? Mail ons op klantenservice@multiboxers.nl of maak gebruik van het contactformulier.

Overige
Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

Heb je een klacht over een product? Bijvoorbeeld een gaatje of losgelaten stiksel? Neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@multiboxers.nl. Vermeld voor een snelle afhandeling gelijk om welk product het gaat en stuur een duidelijke foto mee van bijv. het gaatje.

Heb je een andere klacht? Zie dan de klachten en procedure pagina.

Leveren jullie ook aan andere landen?

Via deze website leveren wij zowel aan Nederland als België. Wil je een bestelling in Duitsland geleverd hebben? Gebruik dan onze Duitse website. Voor andere landen is een groot deel van ons assortiment via Amazon verkrijgbaar.

Kan mijn bestelling als cadeau ingepakt worden?

Nee, deze optie leveren wij nog niet.